Matevž Čelik, direktor muzeja za arhitekturo in oblikovanje /

Matevž Čelik je arhitekt, pisec, urednik, raziskovalec in kulturni manager na področju arhitekture in oblikovanja. Je direktor MAO, Muzeja za arhitekturo in oblikovanje v Ljubljani. Soustanovil je Trajekt, zavod za prostorsko kulturo v Ljubljani in Future Architecture, vseevropsko platform za izmenjavo in mreženje med arhitekturnimi ustanovami in mladimi talenti. Matevž Čelik je v ozadju prenovljenega BIO Ljubljana, najstarejšega oblikovalskega bienala v Evropi, ki se je iz standardne oblikovalske razstave spremenil v živi eksperiment za raziskovanje potencialov oblikovanja za spodbujenje pozitivnih sprememb. Zasnoval je projekt Center za kreativnost, ki MAO vzpostavlja kot nacionalni muzej z več vlogami v slovenskem ustvarjalnem sektorju.

Leta 2016 je bil Matevž Čelik komisar Slovenskega paviljona na 15. mednarodni razstavi arhitekture La Biennale di Venezia; leta 2018 je kustos Slovenskega paviljona na 16. razstavi. Bil je gostujoči kritik in predavatelj na Fakulteti za arhitekturo Univerze v Ljubljani, IUAV v Benetkah, Inštitutu za arhitekturo v Dessau in Muzeju za arhitekturo Schusev v Moskvi. Bil je član številnih natečajnih in nagradnih žirij, vključno s Plečnikovo nagrado. Je član žirije za nagrado European Urban Public Prize in član svetovalnega odbora nagrade Evropske unije za sodobno arhitekturo – Mies van der Rohe.

MAO – Muzej za arhitekturo in oblikovanje

Nastopajoči

Član skupine Nación Rotonda / Narod krožišč. * v angleškem jeziku.

Miguel Álvarez Martínez

Član skupine Nación Rotonda / Narod krožišč. * v angleškem jeziku.

Krožišča: nova kulturna krajina

Prof. Dr. Ana Kučan, krajinska arhitektka

Krožišča: nova kulturna krajina

Fenomen krožišč: podoba, avtentičnost in reprodukcija

Dr. Mateja Kurir, filozofinja

Fenomen krožišč: podoba, avtentičnost in reprodukcija

Ali pojav javne plastike v krožiščih lahko ovrednotimo s perspektive umetnosti?

Dr. Beti Žerovc, umetnostna zgodovinarka

Ali pojav javne plastike v krožiščih lahko ovrednotimo s perspektive umetnosti?

Forma viva v Kostanjevici na Krki - Iz krožišča v park ali iz parka v krožišče?

Goran Milovanović, direktor Galerije Božidar Jakac

Forma viva v Kostanjevici na Krki – Iz krožišča v park ali iz parka v krožišče?

Zadnje zatočišče - prvi pogled / umetniška dela v cestnih krožiščih

Zoran Srdić Janežič, kipar

Zadnje zatočišče – prvi pogled / umetniška dela v cestnih krožiščih

Pogled na ureditve krožišč v kontekstu sodobne arhitekture in oblikovanja v Sloveniji

Matevž Čelik, direktor muzeja za arhitekturo in oblikovanje

Pogled na ureditve krožišč v kontekstu sodobne arhitekture in oblikovanja v Sloveniji

Pogled na ureditve krožišč skozi prizmo urejanja prostora na lokalni ravni

Prof. Janez Koželj

Pogled na ureditve krožišč skozi prizmo urejanja prostora na lokalni ravni

Imamo težavo: preveč prometa

Dr. Aidan Cerar, sociolog

Imamo težavo: preveč prometa

Krožišča: infrastruktura, ki govori

Prof. Dr. Pavel Gantar, prostorski sociolog

Krožišča: infrastruktura, ki govori

Prostorski kontekst krožišč

Darja Matjašec, krajinska arhitektka

Prostorski kontekst krožišč

Zakaj potrebujemo v Sloveniji toliko krožišč in ali jih bomo imeli še več?

Prof. Dr. Tomaž Tollazzi, gradbeni inženir

Zakaj potrebujemo v Sloveniji toliko krožišč in ali jih bomo imeli še več?

Top Lokacija - fotografski projekt je vožnja po slovenskih krajih, ki dokumentira ureditve krožišč

Jaka Babnik, fotograf in Miha Colner, kustos

Top Lokacija – fotografski projekt je vožnja po slovenskih krajih, ki dokumentira ureditve krožišč

Zakaj potrebujemo simpozij o krožiščih?

Zaš Brezar, krajinski arhitekt, urednik

Zakaj potrebujemo simpozij o krožiščih?

Simpozij so podprli
Simpozij organizira društvo Landezine
Krakovski nasip 26
1000 Ljubljana
info@landezine.com
Projekt podpira Ministrstvo za okolje in prostor Republike Slovenije